نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

شـِـفاء

دنبال بهانه می گردد دلم!

می خواهم به تو پناه بیاورم، خدای من!

فصل زمستون رو دوست دارم؛ ولی زمستان انسانیت، اصلا فصل قشنگی نیست. یادمه یکی بهش میگفت: فصل ِ گـِـلیت!

امام سجاد علیه السلام در جمله ای به این مضمون می فرمایند:

« خدایا،

سه تا خصلت دارم، که همواره منو منع میکنه تا چیزی ازت بخوام.

و یه خصلت دیگه هست، که مدام ترغیبم میکنه تا درخواستمو برات بگم.

اون سه خصلت اینا هستند:

کاری که ازم خواستی و من کوتاهی کردم.

راهی که منو ازش منع کردی و من، اون مسیرو پیش رفتم.

نعمتی که به من دادی و من اما ناسپاسش بودم.

ولی اون یه خصلتی که ترغیبم میکنه،

احسان توست. احسانی که می دونم برای مثل منی که با نیت پاک اومدم پیشت، ازم دریغ نمیشه!»

خدایا!

تو، برای اینکه عاشقت بشم، هیچ چیزی کم نداری!

اومدم تا دیگه از فصل گـِـلیت ِ خودم بیرون بیام.

آنان که خاک را به نظـــر کیمیا کنند

آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند

خداوند، اکسیری به شما بخشیده است، که می توانید گـِـل ِ وجود مرا به طلا مبدل کنید!

بسم الله!


تصویر، گنبد و گلدسته ی حضرت اباعبدالله علیه السلام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد