نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

باران


امام سجاد علیه السلام، در یک جایی از صحیفه، به ملکی که همراه قطرات بارون به فرمان خدا از آسمون به زمین میاد، درود می فرسته.

از اونروزی که چشمم به اون فراز از صحیفه افتاد، هر وقتی که مثل همین حالا بارون می باره، تازه حس می کنم که چرا اینقدر بارون زیباست!

سلام و درود خدا، بر تویی که به فرمان خدا از آسمون به زمین ما انسانها میای، تا رحمت بیکران حق رو برای ما بشارت بیاری!

ازت میخوام که شما هم، شکر و سپاس مارو  برای خدای مهربانمون با خودت به بالا ببر!

و دعا کن برای ما، و برای دو ملک همیشه همراه ما.

که یکی چیزی برای نوشتن بر دفتر گناهان من پیدا نکنه.

و دیگری، یک لحظه از نوشتن خوبی ها ملول نشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد