نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

جانا سخن از زبان ما می گویی!

اینروزها همه ی عزیزانی که به آقای دکتر جلیلی رای دادند، سرشان را بار دیگر بالا بگیرند؛

 کسانی که پس از اعلام نتایج انتخابات، متواضعانه ایستادند و بر همه، برای هر انتخابی تبریک گفتند، خوشحال باشند. همان هایی که نه از کسی طلبکار شدند و نه همه ی کاسه کوزه ها را بر سر یک علامه و یک کاندید دیگر شکستند. و نه دوست را به جای دشمن دیدند ؛ وزدند و شکستند!

افتخار کنند به کسی رای دادند که صداقت گفتارش حتی در بیانات رهبری عزیز هم هویدا شد.

سعید جلیلی، نه سیاه نمایی کرد؛ و نه نقد نا انصافانه!

و همینطور شجاعانه ایستاد و از مواضع نظام ( ونه خودش) در مذاکرات هسته ای دفاع کرد.

از آن جهت که به درستی به وظیفه عمل کردند و نه به نتیجه و انتخاب بر اساس نظرسنجی!!!


این چند مطلبی که اخیرا به چشمم خورده، از نظر حقیر به حدی خواندنی و پرمعنا و البته پر درد هستند که دلم نیامد تنها به آوردنشان در بخش پیوندهای روزانه اکتفا کنم.

از همین رو لینک مطالب را در همین اینجا و پست جداگانه قرار می دهم.

از هر دو نویسنده ی بزرگوار مطالب هم کمال تشکر را دارم.


دست مریزاد، آقای خاص!

آی گلادیاتور ها، بتازید بر جرس!

راز تخریب بی سابقه علامه مصباح ( اینروزها به علامه مصباح حملات ناجوانمردانه ای میشه. جای استاد مهربان خالیست)


جانا سخن از زبان ما می گویی!


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی 16 تیر 1392 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.kalameyehagh.blogfa.com

سلام
سرمون بالاست
وب خوبی دارید.
من لینکتون کردم.
موفق باشید.

سلام
خیلی ممنونم از لطف تون
شما هم موفق باشین

بانو 16 تیر 1392 ساعت 05:37 ق.ظ http://tafakkorgah.tebyan.net/default.aspx

سلام
اگه ممکنه لطف کنید و بعد خوندن آخرین مطلبم، نظرتونو بفرمایید؛ممنون.

سلام
خیلی ممنونم
از مطلبتون استفاده کردم
انشاالله همیشه موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد