نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

هفته پایان سال است و سکوت است و من!

تا 29 اسفند دومین دور مذاکرات گام نهایی هسته ای صورت می گیرد و در عمل صورت بندی کلی توافق در همین دور بسته می شود و بعد از آن تنها دعوا سر جزئیات و جمله بندی ها و.... است

سکوت این هفته ممکن است ده ها سال هزینه ایجاد کند.

 اگر جماعتی دلسوز ، مستمر پای کار باشند، تاثیرش را هرچند بسیار اندک، خواهد گذاشت.

از بچه های فضای مجازی دلخورم که دیگر برایشان عادی شده و از آن التهاب روزهای اول اثری نیست

اصلا عادتمان است که یکدفعه گر بگیریم، و بعد یکباره خاموش شویم و هرکدام برویم پی زندگی مان.

از خودم هم دلخورم که حتی در متقاعد کردن امام جمعه ی مان هم عاجز شدم.

برو بچه های دلسوز و انقلابی در فضای مجازی و حتی مساجد و مراکز فرهنگی چند دسته اند!

- یک عده که ماههاست دست همه را از رو بسته اند؛ و تا حرفی میگویی، مهر خاموشی بر زبانت می کوبند و می گویند:

 "شما هر حرفی داشتید در انتخابات گفتید. و مردم به کسی رای دادند که میگفت: چرخ سانترفیوژ ها نچرخه. پس ساکت باشید و به نظر اکثریت احترام بگذارید"

- عده ای دیگر ، ناراضی هستند. اما نه حرفی میزنند و نه کاری دارند. معتقدند که تا رهبری خودش پای کار هست، مشکلی پیش نمی آید.

- یک عده دیگر،به شدت ناراضی هستند، اما از بس گفتند و فریاد زدند، نالان و دلخسته شده و ره به بی خیالی بسته اند.

- عده ای دیگر هم هستند که به شدت ناراحتند؛ و هنوز هم پای کار!

تعداد گروه آخر ، هر روز کمتر و کمتر شده و تو چه می دانی چقدر سخت است که هرچه فریاد بزنی، کسی صدای تو را نشنود و نداند راز این بغض گلو بسته را...

نظرات 2 + ارسال نظر
ali 25 اسفند 1392 ساعت 02:09 ب.ظ http://ali1860.rozblog.com/

مطالب جالب بود

طاها 1 فروردین 1393 ساعت 07:00 ب.ظ http://ssoogand.blogfa.com

سلام .گلم نوروزتان فاطمی .انشاالله سال نو سال برآورده شدن آرزوهات باشه وانشاالله سال ظهور مهدی فاطمه الزهرا باشد.یا حق التماس دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد