نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

تدبیر!

این پست تقدیم به عروس و دامادی که تدبیر شان بسیار نیکوتر از تدبیر رئیس جمهوری محترم و مشاورانشان بود.
وقتی که هزینه ی 40 میلیونی عروسی شان را برای آزاد سازی 40 زندانی هدیه کردند؛ همین پیش پای شما، ماه رمضان سال قبل.

و این یعنی هستند در همسایگی مان کسانی که تنها به خاطر 1 میلیون تومان، و حتی کمتر، به زندان میفتند و قادر به پرداختش نیستند.

با 50 میلیون خط تلفن همراه در ایران،

اگر هزینه ی پیامک تبریک رئیس جمهور را 500 میلیون تومان برآورد کنیم، به عوض این کار بیهوده که به تعدادی اصلا نرسید و به تعدادی هم چند تا چندتا رسید،
 میشد 500 زندانی و خانواده هایشان را شب عیدی از بحران زندان و بدهی خلاص کرد.

پی نوشت:

عروس و داماد اصفهانی 40 زندانی را به آغوش خانواده فرستادند

عاشق این خط شکنی ها هستم


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 15 فروردین 1393 ساعت 11:50 ب.ظ

میشه خفه شی

نمونه ای از ادب و شخصیت احتمالا قریب به یقین، یک با سواد متعادل!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد