نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

جشن ما پس از توافق !

توافق هسته ای، آغاز سرور ماست. این توافق جشن هم دارد. باور کنید دارد!

هفته هاست مشتری خانه ی کوچک ماست. قدم پیش نمیذاشت. میگفت: منتظرم توافق هسته ای حاصل بشه تا قیمت ها پایین بیاد.

پول لازم بودیم . حاضر شدیم تا 20 درصد زیر قیمت به او بفروشیم، اما فایده نداشت. قدم پیش نذاشت.

توافق حاصل شد ، او هنوز هم منتظر است. که قیمت ها پایین بیاید بلکه پول کمتری به ما بدهد.

خدا لعنت کند آنانی که امید واهی به مردم میدادند...

و خدا لعنت کند طمع و حرص بیجا را.

بدجنس نیستم. اما با خود گفتم، این توافق هسته ای، قطعا بزرگترین فاجعه برای لیبرال های وطنی خواهد بود.

به هر اندازه که لیبرال باشی،  پیوندی ناگسستنی با آمریکا و غرب داری. چه بخواهی چه نخواهی. چه باورکنی یا نکنی.

و اگر برسد روزی که یقین کنند مردم، دیگ آمریکا و غرب از اول هم برای ما نمی جوشید...

و می رسد..

مثل روز روشن است که توافق هسته ای ولو با لغو تمامی 28 تحریم از همین امروز، تنها برای 3 الی 4 درصد از مشکلات اقتصادی ایران مرهم است و لاغیر!

تشت بی آبرویی لیبرالیست های داخلی از بام افتاده است و دیرزمانی نمی رسد که جور و پلاس دانسته های پوسیده و مـُـرده و  ور افتاده ی لیبرالیسم جمع می شود از این مملکت، می رود پی کارش!

امروز، روز جشن ماست.

نظرات 1 + ارسال نظر
سید حسن کریمی 28 تیر 1394 ساعت 06:02 ق.ظ http://ENGIFA.PERSIANBLOG.IR

ظاهراً به نظر می‌رسد امام خامنه‌ای از دستاوردهای مذاکرات رضایت دارند؛ که صمیمانه تشکر کرده‌اند و آن را گام مهمی خوانده‌اند.
مراقب باشیم کاسه داغ‌تر از آش نشویم.
(لازم میدانم از تلاش پیگیر و پرطاقت هیئت مذاکره‌کننده‌ی هسته‌ئی «صمیمانه تشکر و قدردانی» کنم و پاداش الهی را برای آنان مسألت نمایم.
به سرانجام رسیدن این مذاکرات، «گام مهمی» است.)

درنظربازی ما بیخبران حیرانند...
مطلبی که برایش کامنت گذاشتید، حرف دیگری می گوید.
این مطلب ابتدا ، در قالب خاطره ای به "کذب بودن نگاه به بیرون مرزها برای حل مشکلات" کشور پرداخته.که در دو سال گذشته هزار و یک بار از سوی رهبری به همین مساله تاکید شده.
وعده های کاذب و غیرممکنی که مدام در این دوساله از سوی دولت و رسانه های حامی ایشان برای دوره ی "پساتوافق" به مردم داده میشود. وتاکید مداوم رهبری به اینکه راه حل عبور از مشکلات کشور "در داخل است نه بیرون از مرزها" هم درتصحیح همین نگرش غلط دولتمردان بود.
تعجب میکنم که شما دو سال تمام بیانات رهبری رو نشنیده میگیرید و تنها به همین یک جمله ی آخری بسنده میکنید?
و بیان دغدغه ی "بزرگتر از توافق" ایشون (یعنی نگاه به درون کشور) رو کاسه ی داغتر از آش شدن قلمداد میکنید?
لیبرالیسم و تقابل آن با نگرش اسلام به جهان و سیاست و اقتصاد و فرهنگ و... هم که همچون روز واضح است.

ضمنا، در فروردین ماه همین امسال و پس از توافق لوزان، رهبری عزیز فرمودند:
»"...هنوز انفاقی نیفتاده که من "تبریک" بگویم.«
سوال!
حالا که مذاکرات به سرانجام رسیده، و خود شما هم در کامنت به این نکته اشاره کردید که رهبری به سرانجام رسیدن مذاکرات را گامی مهم تلقی کردند.
پس حالا دیگر قطعا وقت "تبریک" است.
اما آیا شما در گفته های ایشان "تبریک" ملاحظه کردید?
یا توقع داشتید ایشان تشکر هم نکنند؟ در حالیکه تشکراز زحمات زیاد دوستان هیئت مذاکره، وظیفه ی همه ی ماست؟
اما!
سخن از رضایت، یا عدم رضایت رهبری، هنوز بسیار زود است.
حتی اگر در جایی ببینید که بنده هم پا در کفش گذاشته و فریاد بکشم رهبری راضی نیستند ، پیشاپیش عرض می کنم که من هم اشتباه کردم.
من کوچکتر از آنی هستم که شما دوست محترم ( که به بنده ی حقیر لطف دارید و هنوز هم سر میزنید و مطالب محقر مرا می خوانید، ) را نصیحتی بکنم.
اما التماستان میکنم اینقدر سطحی، و عجولانه و سانسورانه به بیانات رهبری نگاه نکنید.
بدون عینک تحلیل خودتان، همه ی گفته های رهبری عزیز در دو سال گذشته با دقت و به صورت یک مجموعه ی پیوسته مرور کنید و اگر آن زمان نکته ای در تقابل گفته های ایشان در نوشته ی حقیر دیدید، ممنون و سپاسگذار می شوم اگر تذکر بدهید. و طمئن باشید که اگر قانع شوم، حتما اصلاح خواهد شد.

شاید رهبری عزیز روزی از دولت و تیم مذاکره کننده به رضایت کامل برسند. که ان شاالله اینطور بشود.
اما اطمینان کنید که هرگز از ما حزب اللهی ها و ولایتی ها برای خاطر اینقدر برداشت های سطحی و ناقص و غلط مان از بیانات استراتژیک ایشان به رضایت نخواهند رسید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد