نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

حسن روحانی و معلم های خانگی!

قبل‌تر‌، مرحوم مادرم تابستان‌ها به تشویق یا تطمیع یا تهدید مرا راهی انواع کلاس‌های گل‌سازی و بافندگی و دوزندگی و تزئینات و کامپیوتر و... می‌کرد. کلاس‌ها عمدتا خانگی بود. در منزل معلم‌ها. و فرصتی شیرین برای  واکاوی شخصیت‌ این بانوان محترمه. و آنقدر شباهت‌های شخصیتی شان برایم روشن شده بود که به یک جمع‌بندی قابل توجهی درعادات  این معلم‌های خانگی رسیده بودم.

اما هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردم همین روحیات و خلقیات را در افراد طراز بالای حکومتی هم ببینم.

بین معلم‌های خانگی، هرکدامشان که روز اول،  بر  بجایی و سروقت بودن تمام مراحل فیمابین اتمام حجت هایش را می کرد و تاکید مدام بر اینکه : من مثل دیگران نیستم که چه و چه می کنند، در انتها اتفاقا بیشتر بدعهدی می کرد. اصلا عکس بایدهایی که قول انجامشان را از من و مادرم می‌گرفت، عمل می‌کرد. حتی در آخر معلوم می‌شد چیز زیادی هم در چنته نداشت برای آموزش.

(گرچه حیرت‌زده‌ام، اما) باورم می‌شود اینهمه اشتباه و غلط های حقوقی در برجام و قولُپی پذیرش قطعنامه 2231 از کسی که دادوفریادِ  من سرهنگ نیستم، حقوقدانم!  هایش گوش فلک را کر کرده بود، سر بزند!

و از حقوق ندانی هایش  سرهنگی ها سر برآورد!

دستوری  داده،  وزیر ِ ارشاد ِ جناب حقوق نَدان سرهنگ،  به رسانه ها که:

  کسی حق نقد  برجام را ندارد. رسا نه ها می باید از برجام تعریف و تمجید کنند.

دستور داده بود تمام سخنران‌ها در دهه‌ی محرم، تنها به سه شرط  حق سخنرانی دارند:

- علیه شاه چیزی نگوید.

-مدام تاکید نکند که اسلام در خطر است.

-علیه رژیم صهیونیستی  حرفی نزند.

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

تصویر نامه (1) - تصویر نامه (2)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد