نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

زیر سایه ی ولایت باشیم

پیام پدرم از راه دور:


نه ناراحت باش!
و نه ناراحتی تو برای دیگرون ابراز کن!
جوری نباش که مردم تصور کنند رئیس جمهور جدید، از رهبری فاصله داره!
مردم به ماها نگاه میکنند.
اگه ببینند ما اینقدر دلخوریم، میگذارند به پای حضرت آقا!
و بعد با خودشان تحلیل میکنند که "رهبری" از مردم دور شده است.


این صحبتهای آقای پناهیان، خواندنش خارج از لطف نیست:
« بنده اگر مطمئن بودم آقای جلیلی رای می‌آورد، علنی از ایشان دفاع نمی‌کردم. و یا اگر می‌دیدم ائتلاف فایده و یا ضرورتی دارد به حمایت علنی از ایشان اقدام نمی‌کردم. بنده به دو دلیل از ایشان حمایت کردم یکی به این دلیل که گفتمان صریح انقلاب تضعیف نشود. دوم اینکه واقعا شایستگی‌هایی را در آقای جلیلی یافتم »
مشروح این مصاحبه 
و در همین رابطه:
یامین‌پور: جرم ما این بود که عریان بودن پادشاه را نشان دادیم

نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال 26 خرداد 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://danyal.ir

غم مخور اگر اکثرهم لایعقلون ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد