نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

نیلوفر آبی

من بنده ی آن خیــــالم که حــــق، آنجا باشد / بیــــزارم از آن واقعیت، که حــــق آنجا نباشد. من، انقلابی ام!

دانستن حق ماست، آقای رئیس جمهور!

همیشه دلم برای ان آدمهایی می سوخته که از فرط بی خیالی، جوری زمین میخورند که تا سالها هم نمی فهمند از کجا خوردند.

روزگاری نه چندان نزدیک، دو گروه آدم مقابل هم صف مخاصمه بستند.

گروهی که حق بود و هست و ما هم خیلی دوستش داریم، فاتح میدان مخاصمه داشت میشد، اما...

درست در چند متری پیروزی، آنچنان زمین خورد که تا امروز هم نتوانسته سربرآورد.

چه شد؟ واقعا چه اتفاقی افتاد...

اپیزود اول!

از تردید شروع شد؛

__ یعنی واقعا ما باید با هم بجنگیم. آخه ما هر دو گروه مان مسلمان است.آخه ما همه نماز می خونیم...

( آخه ما انرژی هسته ای رو می خوایم چیکار. واقعا به دردسرش می ارزه...؟ چرخ زندگی مردم نمیچرخه، اما سانترفیوژها...)

اپیزود دوم!

بذر های تردید که جوانه زد و از خاک بیرون جست، شد اطمینان.

__ شمشیر در زیر گلوی امام خود گذاشت و گفت: به مالک بگو برگردد...

اپیزود سوم!

علف های هرز تدبیرشان، حکم به حکمیت داد.

__ دو نفر آدم بیطرف بیایند و قضاوت احوال ما کنند.

ابوموسی! ما فقط ابوموسی را قبول داریم. همینو  بس!

اپیزود چهارم!

__ ابوموسی ساده بود؛ و دیگری شیطان مجسم!

دو نفری عهد کردند رئیس هر دو گروه را عزل کنند. علی (ع) را ، آن ساده لوح عزل کرد؛ نفر بعدی، آن شیطان مجسم اما، زیر عهدش زد و معاویه را نصبش کرد به جای عزل!

به همین سادگی، شد تمام آنچه که نباید میشد. و ای کاش این فعل "شد" همیشه ماضی بود. تا ابد ماضی می ماند...

ولی افسوس و صد دریغ!

 ملتی که گذشته ی خود را فراموش کند، محکوم به تکرار آن گذشته است.

و امروز، شاید همان روز تکرار تاریخ باشد...

***

به حکم امامم، که امر به شناخت دشمنم شده ام، شاخک های حیله شناسی ام خوب می گیرد.

تاریخ گواه من است.

که صهیونیست جماعت ، بزرگ حیله گر ِ بازار مکاره ها،  آتو  که داشته باشد از کسی، موقع اش که برسد، بخشی از آن آتو را رو می کند تا...

تا بـــــــــاج بگیرد، گنده تر از دهنش.

ادعایی کرده دشمن، 27 سال پیش، در بحبوحه ی نبرد تن های پاک ِ پدران ما با گلوله های آتشین دشمن، حسن روحانی مستقیم با اسرائیل مذاکره داشته نه با آمریکا ؛ مخفیانه !!! و تازه شماتت کرده اسرائیلی هارا که چرا اینقدر مقابل خمینی انعطاف به خرج می دهید. فشار بیاورید، درست می شود و رهبر بعدی هم که منتظری ست و با شماست. هم ما خلاصیم و هم شما.

یک همچین چیزهایی!

باور نکنم؟

چرا نباید باور کنم؟

حیله گری اسرائیل  را من می شناسم. می دانم که باز هوای باج خواهی به سر دارند.

و چرا باور نکنم وقتی این طرف سکوت کرده است.

دولت، چرا باید بترسد اگر که این حرفها یاوه هایی بیش نیست.

خب چنان بزند توی دهان اینها که دیگر از این غلطها نکنند به رئیس دولت عزیز ما تهمت بزنند.

اگر هم نه ، خبری هست، پس ما حق داریم بدانیم در سال 65 چه اتفاقی افتاده است. سگ های اسرائیل چه آتویی از شما در دست خود دارند که حالا هوس باج خواهی به سرشان افتاده است.

دانستن حق ماست.

این شعار انتخاباتی شماست، آقای روحانی!

دانستن حق مردم است!

پی نوشت:

ترجمه فارسی متن منتشر شده توسط پایگاه اسرائیلی که تصویرش را در بالا ملاحظه نمودید.

فیلم سخنان جنجالی دکتر عباسی درباره نشست روحانی با مشاور ضد تروریسم نخست وزیر وقت اسرائیل!

نظرات 3 + ارسال نظر
رهرو 4 اردیبهشت 1394 ساعت 04:36 ب.ظ http://rahvabirah.blog.ir

سلام خواهر خوبم
با اجازه لینک این مطلب شما را در راه و بی راه قرار دادم.

یا علی
التماس دعا

سلام خواهر خوبم.
اجازه ما هم دست شماست. لطف کردید. خدا خیرتون بده.

صدا 6 اردیبهشت 1394 ساعت 04:55 ب.ظ

http://www.bso.ir/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%A8%DB%8C%D8%B1-%DA%86%D9%87-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%87%D8%AC%D9%85%D9%87-.aspx

http://mosafere66.blog.ir/post/219

http://dr-abbasi.ir/8519/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE-%D8%B4%D9%81%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B0%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C.html

لینک مطالب مرتبط را ایشون زحمت کشیدند فرستادند.
سپاسگذارم از ایشون!

محمد حسن 13 خرداد 1394 ساعت 05:20 ب.ظ http://ckaaf.blog.ir

من به هیچ وجه طرفدار روحانی نیستم و از او بدم هم تازه می آید :
اما نمی شود که هر جایی کسی ادعای بکند آقای روحانی بدود و برود تکذیب یا تأیید کند ... این که ایشان با صهیونیست ها چنین حرفهایی زده باشد یاوه ای بیش نیست و از سابقه ی وی و خدمات وی و دلسوزی وی برای نظام و انقلاب جدا به دور است ...
نمی شود هر کس را که با ما همظر نبود اینگونه تکفیر کرد. باید مواظب آخرتمان هم باشیم

سلام علیکم
ما الحمدلله از ایشون هیچ هم بدمون نمیاد.
وقتی کودک بودم، چه در محل زندگی و چه در بین اقوام بچه های زیادی بودیم که برای بازی ناچار به انتخاب بازی های گروهی می شدیم.و بیشتر هم بازی جنگ می کردیم.
بازی به این ترتیب بود که به دو گروه مساوی تقسیم میشدیم و هرگروه نقشه ی حمله به گروه دیگر رو همفکری و طراحی می کرد.
درست یادمه که شروع نقشه ها با آنالیز بازیکنان گروه مقابل بود. برای اینکه ضعیف ترین نقاط تیم حریف شناسایی بشه و حمله از او شروع بشه. وجود بازیکن با جثه ی ضعیف و کم سن و سال یک برگ برنده برای گروه مقابل محسوب میشد.
حتی من خودم جزو همین افراد با جثه ی ضعیف و ظریف و کم طاقت بودم که همیشه حمله ها به گروه من از من شروع میشد.
***
تجربه های بازی جنگ در دوران کودکی، کمک بسیار زیادی در جهت دهی دیدگاه انسان در سالهای بعدی زندگی داره. احتمالا شما در کودکی خودتون تجربه های بازی این چنینی نداشتید تا مجبور باشید مرتب دست حریف خودتونو بخونید و عمل بعدی او رو پیش بینی کنید.
***
پیشنهاد می کنم حداقل کتاب "همپای صاعقه" را مطالعه کنید. این کتاب بازی جنگ (دفاع مقدس)در سال 60 و 61 را به خوبی براتون ترسیم میکنه. اینکه هر عمل دشمن، قطعا یک دلیلی داره و باید به دقت بررسی بشه. و از طرف نیروهای خودی هم تا حد ممکن در خصوص "خواندن دست دشمن" کار شده بود. اینطور نبود که همینطور بیگدار به آب بزنند.
شوخی که نیست. جنگه . و طرف مقابل شما دشمن شماست.
اجازه بدید صحنه ی بازی رو من برای شما ترسیم کنم:
1- هر کسی چنین ادعایی نکرده. دشمن درجه یک این مرز و بوم، آنهم نه به هر آدم بی سروپا، بلکه به رئیس جمهور این کشور چنین تهمتی زده شده
2- درست در شرایطی که مذاکرات به نقطه ی اوج خودش رسیده و تیم ایرانی تا حدی بازی دو مرحله ای شدن توافق رو خورده. یعنی در جایگاه بدی قرار گرفته و برای برون رفت از این جایگاه، چاره ای جز پذیرفتن توافقی ناهمگون و نامبارک براش نمانده.
3- حریف در حال حمله ست، و شما در جایگاه دفاع. دشن تمام سعی خودشون میکنه تا بیشتر امتیاز ممکن رو طلب کنه .
4- بر همین اساس مهمترین برگ برنده ی خودشو رو میکنه.
***
تجربه ی تاریخ یهود و اسرائیل بارها ثابت کرده که هرگاه اونها امر به چنین ادعاهای بزرگی می کنند، یک برگ برنده در دست خود دارند و حالا بخشی از برگ برنده ی خودشونو رو می کنند تا بیشتر به حریف ضربه بزنند.
شما حتی از خودتون نمی پرسید که چرا دولت هیچ واکنشی به این ادعا نشان نداده!
من پاسخ سوالی که حتی زحمت پرسیدنش رو به خودتون ندادید، عرض می کنم:
برای اینکه اگر تکذیب کنه، اسرائیل سند بعدی رو رو خواهد کرد. دولت ترجیح میده در میز مذاکرات مساله رو پیگیری کنه. و مثلا یه جوری حلش کنه.
***
به ما گفته شده که هرگاه فردی که به او اطمینان ندارید برای شما خبری آورد، حتما درباره خبرش تحقیق کنید.
اما!
اما گفته نشده که کلا حرفش رو نادیده بگیرید و ولش کنید به حال خودش.
به این نکته توجه کنید!
رعایت اصول اخلاقی در جای خود مهمه.
اما وقتی متاسفانه تحرکات دولت، نشان از تایید ادعای اسرائیل داره، دیگه نمی تونید و نباید به خاطر اصول اخلاقی و مثلا ترس از تهمت، حرفی نزنید.
و اصلا بحث تهمت مطرح نیست.
دولت وظیفه داره پاسخ این ادعا را بده. چون همانطور که در بالا هم عرض کردم، هرکسی چنین حرفی نگفته. بلکه دشمن مستقیم و سطح اول ما این ادعارو مطرح کرده. آنهم نه به من و شما! بلکه به رئیس جمهور کشور حریف.

پس این نه تنها رعایت اصول اخلاقی، که حتی حماقته که همینطور بیخیال از کنارش عبور کنید.

من از شما می پرسم که به خوبی نگران آخرت هستید.
اگر در همان آخرت از شما و من سوال کنند که چرا بیخیال و بی توجه از چنین گستاخی دشمن تون عبور کردید. و با این عمل تون به اسلام ضربه زدید، اونوقت جواب شما چه خواهد بود؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد